loading...
داماک فارسی
آشتیانی بازدید : 106 یکشنبه 26 مرداد 1399 نظرات (0)

دفتر کاری در دبی

اگر می خواهید دفتر کاری در دبی داشته باشید، و همچنین درخواست منشی متخصص و آشنا به امور منشی گری برای رفع نیاز خود دارید، به شما معرفی می گردد. دفتر کارهای مجازی دبی به صورت مبله و به همراه امکانات یک دفتر واقعی ارائه می شود.

 

دفتر مجازی دبی با ارائه سرویس های مجازی همچون:

  • دفتر مجازی
  • تلفن گویا مجازی
  • منشی مجازی
  • فکس مجازی
  • صندوق صوتی

و نیز سرویس های غیر مجازی همچون:

  • دفتر کار به همراه امکانات
  • اتاق کنفرانس جهت برگزاری جلسات تجاری
  • منشی
  • صندوق پستی در شهر دبی
  • شماره اختصاصی جهت پیاده سازی سرویس های مجازی

در شهر دبی آماده سرویس دهی می باشد .

دفتر کاری در دبی و دفتر مجازی در دبی

دفتر کار در دبی و دفتر مجازی در دبی توانسته است به عنوان یک ایده و ابزار نقش بسیار مهمی در کاهش هزینه ها و بهبود وضعیت کسب و کار شرکت های تجاری داشته باشد . دفتر کار مجازی توانسته است به عنوان یک ایده و ابزار نقش بسیار مهمی در کاهش هزینه ها و بهبود وضعیت کسب و کار شرکت های تجاری داشته باشد .

سیستم دفتر کار مجازی به گونه ای می باشد بدون پرداخت هزینه های جاری همانند اجاره دفتر کار ، حقوق کارمندان ، امکانات داخلی دفتر، از امکانات یک دفتر کار در دبی  برخوردار شوید . خدمات دفتر کار مجازی ، شامل تلفن اختصاصی، تلفن گویای مجازی، منشی مجازی و فکس مجازی می باشد.

مزیت ها و ویژگی های دفتر کار مجازی

از مزیت ها و ویژگی های  دفتر کار مجازی می توان به موارد زیر اشاره نمود : کاهش هزینه های جاری، بهبود و پشتیبانی حرفه ای مشتریان . و از ویژگی های عمده ی آن می شود به موارد زیر اشاره کرد:

تلفن گویا مجازی، منشی مجازی، فکس مجازی، شماره تلفن اختصاصی، انتقال تماس، صندوق صوتی .تماس های مشتریان خود را ۲۴ ساعته پاسخگو باشید و به شماره های مختلف هدایت کنید ، پاسخگوی نیاز مشتریان خود با سرویس منشی مجازی دفتر مجازی دبی باشید.

فکس های ارسال شده به شماره اختصاصی خود را به صورت تصویر در ایمیل خود دریافت کنید . شماره تلفن اختصاصی خود را برای اتصال به سرویس IVR انتخاب کنید. ماس های ورودی را به شماره دلخواه خود منتقل کنید، در صورت در دسترس نبودنتان تماس کاربر به صندوق صوتی هدایت و برای شما ایمیل می شود.

آشتیانی بازدید : 17 شنبه 25 مرداد 1399 نظرات (0)

کار در دبی

کار در دبی واخذ اقامت کاری در دبی  به طور معمول نیاز به پیشنهاد شغلی دارد و شخص متقاضی کار در دبی باید کارفرمای خود را قبل از درخواست اقامت کاری پیدا کند.

کارفرما یا اسپانسر شخص باید قرارداد کاری با شخص متقاضی کار امضا کند تا شخص از طریق قرارداد کاری بتواند درخواست مجوز کار بدهد و از آن طریق جهت اخذ ویزای کاری دبی  از سفارت این شهر اقدام کند.

 با ویزاهای توریستی شخص اجازه کار در شهر دبی  را ندارد. شخصی که در شهر دبی  مجوز کار دریافت کرده است می تواند پس از اخذ اقامت خانواده خود را نیز ملحق کند و همسر وی اجازه کار پاره وقت نیز دارد.

ویزاهای شهر دبی  موقت می باشد و به اقامت دائم یا تابعیت تبدیل نمی شود و این یکی از ضعف های بزرگ کار در این شهر می باشد.

البته از ۳ فوریه ۲۰۱۹ دولت دبی  انواع مختلفی از اقامت های بلند مدت ۱۰ ساله و ۵ ساله را نیز مشخص کرده است که این اقامت ها به طور خودکار تمدید نیز می شوند ولی این نوع اقامت ها تنها به سرمایه گذاران و یا نیروهای کار خاصی تعلق میگیرد که در این مقاله به آنها نیز اشاره شده است.

 کار در دبی در کنار معایبی نظیر عدم اخذ اقامت بلند مدت و محدودیت های اجتماعی در مقایسه با اروپا مزایایی نیز دارد که میتوان به معافیت های مالیاتی و برابر شدن حقوق و دستمزد زن و مرد از سال ۲۰۱۷ اشاره کرد.شرایط کار دردبی به شرح زیر است :

ساعت کاری در دبی

ساعت کاری در دبی  9 ساعت در روز از ساعت (8:30 صبح تا 17:30 بعد از ظهر یا 9 صبح تا 6 بعد از ظهر) می باشد. معمولا در دبی  مردم در هفته به مدت 47 ساعت کار می کنند.

مرخصی کاری در دبی

هر کارمند مشغول به کار در دبی  معمولا در سال دارای 30 روز مرخصی مجاز می باشد، به طور کلی 22 روز مرخصی با حقوق است. با این حال، کارکنان در طول دوره مرخصی استعلاجی در سال فقط 15 روز حقوق خواهند گرفت.

پرداخت حقوق

شرایط مختلفی مانند پایان خدمات در مورد کارکنان مهاجر در دبی  اعمال می شود. کارمندان مشغول به کار به مدت بیش از یک سال حق دارند، برای پرداخت حق ESG درخواست دهند که شامل 21 روز حقوق برای هر سال از پنج سال اول و 30 روز حقوق برای هر سال بیشتر است.

آشتیانی بازدید : 26 پنجشنبه 23 مرداد 1399 نظرات (0)

انواع راه های مهاجرت به دبی

ما انواع راه های مهاجرت به دبی را برای شما تقسیم بندی کرده ایم: مهاجرت به دبی از راه تحصیل، مهاجرت به دبی از راه سرمایه گذاری ، مهاجرت به دبی از راه ازدواج، مهاجرت به دبی از راه کار

با توجه به پیشرفت های سریع و چشمگیر مرکز مالی بین المللی دبی ، به جرات می توان دبی را به عنوان شهری داخل شهر امارات دانست. با اینکه دبی قدیم برای احیاء خود نیازمند استفاده از منابع نفتی بود اما دبی مدرن تنها به اقتصاد نفتی وابسته نیست.

  دبی از یک اقتصاد چند وجهی و مدرن بهره می برد. هم اکنون توریسم و گردشگری جزء قطب های اقتصادی دبی محسوب می شود. در کنار توریسم می توان به دیگر بازوان اقتصادی دبی یعنی بخش مالی و اعتباری دبی نیز اشاره نمود.

 همه این عوامل به همراه برنامه استقبال حاکم دبی از سرمایه کذاری خارجی باعث گرایش هر چه بیشتر مهاجران خارجی به سوی دبی شده است. اما روشهای مهاجرت به دبی زیاد بوده .

آشتیانی بازدید : 23 چهارشنبه 22 مرداد 1399 نظرات (0)

مهاجرت به دبی

دوستان عزیز اگر تمایل به مهاجرت به دبی دارید، بهتر است ابتدا راه های مهاجرت به دبی را نیک بدانید.

از دیرین ترین زمان ها مهاجرت یک پدیده اجتماعی بوده و انسان ها و اقلیت ها و اقوام راه های مختلف برای مهاجرت راه های مختلف را آزموده اند.

 پس مهاجرت یعنی افرادی که به اجبار یا اختیار خود جهت رفع نیازهایشان  اقدام به جابه جایی می کنند. علل و دلایل بسیار و گوناگون می شود برای مهاجرت شمرد که هر کدامشان ریشه در مسائل مهم برای زندگی شخصی و جوامع داشته است.

دبی در مسیر پیشرفت و توسعه بسیار پرسرعت در حال حرکت است و مهاجرت به دبی مشتری زیادی به خصوص در کشور های هم جوار دارد. در این مطلب با مسائل و شرایط مختلف و راهکارها و تمام امور مربوط به مهاجرت به دبی آشنا می شویم.

دلایل مهاجرت به دبی  چیست؟

دلایل و پارامترهای فراوانی برای مهاجرت به دبی عنوان می شود. یکی از آن ها عواملی هستند که باعث دور کردن مردم از سرزمینشان می شوند. دور کننده ها بیشتر مربوط به وجود جنگ، فقر، بیکاری، کمبود غذا و دارو، مسائل سیاسی، سوانح و بلا های طببیعی در کشور ها است.

 در جهت مخالف دورکننده ها، پارامترهای جذب کننده را داریم. گزینه هایی که می شود آن ها را بهترین جذب کننده ها نامید، آزادی های سیاسی و مذهبی  هستند و یا امکانات بهداشتی بیشتر، حتی آموزش بهتر و درامد بالاتر و مسکن بهتر بسیار در جذب مهاجر موثرند.

قرن هاست که چند عامل جزو مهم ترین دلایل مهاجرتند. امنیت و جایی برای زندگی، قحطی، جنگ، نا امنی و فقر و نبود امید بهبود دلایل مهم مهاجرت بوده اند;  و بسیار زیادند دلایل کم اهمیت که شاید نشود آن ها را در فهرست مهم ترین قرار داد ولی باعث بسیاری از مهاجرت ها در طول تاریخ بوده اند. دلیل هایی که آن ها را ذکر کردیم همچنین در عصر حاضر نیز از مهم ترین دلایل مهاجرتند و متاسفانه بسیاری از آن ها هنوز در دنیا رفع نشده اند. این چینن بود که پس از سلسله اتفاقات بسیار در خاور میانه بعضی از کشورهای ثروتمند آن را  به منطقه ای دوستار مهاجر تبدیل کرد.

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 116
  • بازدید سال : 884
  • بازدید کلی : 2,420