loading...
داماک فارسی
آشتیانی بازدید : 31 سه شنبه 11 شهریور 1399 نظرات (0)

فروش دفتر کار در دبی

فروش دفتر کار در دبی ، موضوع مورد بحث مقاله ی ما می باشد. فروش دفتر کار در دبی یکسری قوانین و ریزه کاری هایی دارد که باید آن ها را رعایت کنیم.

عوامل کلی موثر در فروش موفق: احترام پیش از فروش، اعتماد در زمان فروش،لذا بعداز فروش برای اینکه بتوانیم فروشنده موفقی باشیم باید دیدگاه خود را در مورد فروش و فروشنده تغییر دهیم. در حقیقت روش تاثیر گذاری، ارتباط موثر با مشتری، نحوه برخورد با اعتراضات و ایرادهای احتمالی مشتری،نحوه پرسش و پاسخ بین خودمشتری، نحوه ایجاد انگیزه در مشتری  و رفتار با او از مهمترین عوامل می باشد که یک فروشنده موفق باید آنها را بداند.

برای اطلاعات بیشتر جهت فروش دفتر کار در دبی به مقاله مورد نظر رجوع کنید .
آشتیانی بازدید : 17 دوشنبه 10 شهریور 1399 نظرات (0)

خرید آپارتمان لوکس دبی

موضوع مورد بحث امروز ما در این مقاله خرید آپارتمان لوکس دبی است .

در  دبی آپارتمان های لوکس و لاکچری زیادی وجود دارد که افراد می توانند بنا به بودجه ی مالی خود و وضعیتی که دارند آن ها را خریداری کنند.

قیمت آپارتمان لوکس دبی بنا به محل آن متفاوت می باشد . یک منطقه ی مسکونی که در آن آپارتمان های لوکس زیادی وجود دارد، منطقه جمیرا می باشد . ساکنان این منطقه معمولا از اروپا و آسیای شرقی هستند. البته ایرانی‌های زیادی هم در این منطقه زندگی می‌کنند.  جمیرا از لوکس‌ترین مناطق مسکونی دبی است.

برای اطلاعات بیشتربه مقاله خرید آپارتمان لوکس دبی مراجعه کنید .
آشتیانی بازدید : 19 پنجشنبه 06 شهریور 1399 نظرات (0)

بهترین هتل های دبی برای ایرانیان

شرکت داماکdamac بهترین هتل های دبی برای ایرانیان را برای شما ذکر می کند.

هتل ۵ ستاره جمیرا امارات تاورز دبی: بهترین هتل دبی برای ایرانی ها در جاده ی شیخ زاید قرار گرفته و نام آن هتل جمیرا امارات تاورز دبی است. این هتل ۵ ستاره از گروه هتل های جمیرا است و در نزدیکی مرکز خرید «دبی مال» نیز واقع شده است. جمیرا یکی از بهترین هتل های دبی است و از امکانات رفاهی بسیار خوبی برخوردار می باشد.

هتل ۵ ستاره مینا السلام: یکی دیگر از لوکس ترین هتل های دبی هتل های دبی برای ایرانیان “هتل ۵ ستاره مینا السلام” «Mina Al Salam» است. این هتل مجلل و زیبا امکانات بسیار خوبی را دارا می باشد، و از لحاظ معماری بیرونی و طراحی داخلی به عنوان یکی از باشکوه ترین هتل های ۵ ستاره شهر دبی مطرح است. تمامی اتاق های این هتل دارای استاندارهای بالا و چشم اندازی رو به دریا و خلیج می باشد.

برای آشنایی بیشتر با   بهترین هتل های دبی برای ایرانییان به مقاله سایت مراجعه کنید 

آشتیانی بازدید : 27 چهارشنبه 05 شهریور 1399 نظرات (0)

شغل های پر درآمد در دبی

می توان گفت که دبی به عنوان مرکز در کل جهان برای مسافران و مهاجرین مختلف از کشور های گوناگون تبدیل شده است. برای بررسی شغل های پر درآمد در دبی با ما همراه باشید.

حضور در شهر دبی به دلایل مختلفی امکان پذیراست. به طور مثال می توان تحصیل در رشته دندان پزشکی در دبی را برای حضور در این شهر انتخاب کرد. اما عده ای هستند که تمایل دارند برای کار وارد دبی شوند و در این کشور مشغول به کار شوند. به همین دلیل باید به بررسی فعالیت های شغلی در دبی بپردازید و ببینند در شهر دبی کدام کار ها مناسب ترهستند.

دبی دقیقا شهری برای فرصت های بزرگ است. البته نکته دیگه این است که می توان برای سرمایه گذاری در دبی نیز اقدام نمود. توجه داشته باشید که در شهر دبی بخش های تجاری زیادی وجود دارد که می توانند به شما هزینه  خیلی خوبی بپردازند.

همه این ها بستگی به سطح تجربه و مهارت های شما دارد. هر چه مهارت شما بیشتر و تجربه تان بیشتر باشد، برای کسب درآمد بالا تر و زندگی راحت تر در دبی شانس بیشتری خواهید داشت.برای اشتغال در دبی با مقالات ما همراه باشید.

برای اطلاعات بیشتر به شغل های پردرامد در دبی صحبت کرده ایم مراجعه کنید .

آشتیانی بازدید : 21 سه شنبه 04 شهریور 1399 نظرات (0)

اقامت دبی از طریق سرمایه گذاری

یکی از راه های زندگی در دبی دریافت اقامت دبی از طریق سرمایه گذاری می باشد.

قبل از هر موضوعی باید ببینیم که سرمایه گذاری در دبی به چه صورت بوده و چه راه هایی دارد و دبی چقدر ظرفیت برای سرمایه گذاری در حوزه های مختلف دارد. در مورد اقامت دبی از طریق سرمایه گذاری باید ذکر کنیم که با توجه به گزارش های جهانی از سرمایه گذاری های صورت گرفته در دنیا ، دبی رتبه 9 را به خود اختصاص داده است.

این نشان از جذب سرمایه بالا توسط این کشور است و می تواند خبر خوشی برای افرادی باشد که قصد دریافت ویزای سرمایه گذاری دبی را دارند. هزینه های انرژی پایین،دسترسی آسان به منابع نفتی، تمایل به ایجاد تنوع در اقتصاد، قدرت خرید بالا، وجود نداشتن مالیات از دلایل سرمایه گذاری در دبی می باشد.

همچنین در دبی به طور کلی تمایل به ایجاد تنوع در اقتصاد از رشد خوبی برخوردار بوده و قدرت خرید در این کشور به دلیل درآمد های بالا بسیار بالا می باشد، که خبری خوب برای افرادی است که قصد مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در امارات را دارند. کشور امارات در رتبه بندی تجاری سال 2017 در رتبه 26 قرار گرفته است که این آمار توسط بانک های جهانی اعلام شده است.

طبیعی است که شخص سرمایه دار قبل از هرگونه اقدامی در زمینه سرمایه گذاری در کشور های خارجی در ابتدا شرایط کلی و مباحث مربوط به امنیت کشور را بررسی نماید. سرمایه گذاری در دبی نیز نیازمند شناخت این کشور در مباحث امنیتی مالی و مصادره اموال می باشد.

برای اطلاعات بیشتر درباره اقامت دبی از طریق سرمایه گذاری به مقاله مورد نظرمراجعه شود .

آشتیانی بازدید : 26 دوشنبه 03 شهریور 1399 نظرات (0)

 

روش های سرمایه گذاری در دبی

در این مقاله روش های سرمایه گذاری در دبی را برای شما شرح می دهیم . با داماک گروپDAMACGROUP همراه باشید .

سرمایه گذاری با خرید ملک: چنانچه قصد دریافت اقامت دبی از طریق سرمایه‌ گذاری با خرید ملک را دارید باید گفت که راه نسبتا آسانی را انتخاب کرده اید. افرادی که می خواهند با سرمایه خود زمین یا ساختمان‌های صنعتی و تجاری بخرند باید بدانند که در دبی دسترسی به اموال برای افراد غیربومی به ‌صورت اجاره بلند مدت مجاز می باشد و امکان خرید دائمی وجود ندارد.

خرید ملک برای خارجی ها امکان ‌پذیر نیست. این مسئله عمدتا برای اجاره مسکن در مناطق سرمایه‌ گذاری خاص امکان ‌پذیر می ‌باشد. در حالیکه ارزش ملک خریداری شده می‌ بایست بیش از ۱ میلیون درهم برای یک مالک باشد. سی سال سابقه اقامت مستمر در دبی، این امکان را به فرد می‌دهد که در صورت ترک تابعیت قبلی خود، به تابعیت امارات دست یابد.

اعتبار پاسپورت  دبی با توجه به برخورداری شهروندان این کشور از منابع عظیم سرمایه گذاری خارجی و زندگی در کشوری با درصد امنیت اجتماعی بالا، مورد علاقه بسیاری از افراد قرار گرفته است. از مهم ترین مزایای خرید خانه در دبی این است که اقتصاد دبی در حال پیشرفت است که این امر می تواند امتیاز مثبتی جهت خرید خانه باشد.

برای اطلاعات بیشتر درباره روش های سرمایه گذاری در دبی به مقالات ما مراجعه شود .

آشتیانی بازدید : 23 یکشنبه 02 شهریور 1399 نظرات (0)

کار در دبی برای ایرانیان

اجازه دهید در مورد کار در دبی برای ایرانیان کمی بی پرده صحبت کنیم. در این چند وقت اخیر احتمالا شما هم مثل خیلی های دیگر از نوسانات ارز شوکه شده اید و وقتی که حقوق و درآمد خود را با قبل از بالا رفتن قیمت دلار و یورو و درهم مقایسه می کنید، می بینید که تفاوت چندانی نکرده است، اما قدرت خرید شما تفاوت چندان که هیچ، تفاوت سهمگینی داشته است.

در این شرایط طبیعی خواهد بود اگر به کار در کشور دیگری بیاندیشید. شاید بخشی از ذهن شما هم درگیر کار در دبی و گرفتن ویزای کاری دبی، شده باشد. کار در دبی برای ایرانیان به چند علت یکی از گزینه هایی است که باید به آن به طور جدی فکر کرد و پس از سبک و سنگین کردن، به تصمیم گیری در مورد آن پرداخت.

اگر بتوانید ویزای کاری دبی را اخذ کنید و به کار در دبی مشغول شوید، به احتمال زیاد، درآمد و حقوق قابل قبول یا شاید هم بتوان گفت زیادی قابل قبول خواهید داشت. باید این را هم در نظر بگیرید که خرج زندگی در دبی بیشتر از اینجاست، اما این اختلاف، خیلی بیشتر از این حرفهاست و کار در دبی برای ایرانیان را، بسیار ارزشمند می کند.

کار در دبی برای افرادی که از تخصص بالایی برخوردارند به نوعی بهشت محسوب می‌شود. ایرانیان برای کار در دبی باید شرایط سختی را پشت سر بگذارند که تنها افراد متخصص، مسلط به زبان انگلیسی و تا حدودی عربی از پس آن برخواهند آمد.

برای اطلاعات بیشتر کار در دبی برای ایرانیان به مقالات ما مراجعه کنید .

آشتیانی بازدید : 20 شنبه 01 شهریور 1399 نظرات (0)

ارزان ترین هتل های دبی

در این مقاله قصد داریم راجع به ارزان ترین هتل های دبی صحبت کنیم با داماک گروپ  damacgroup همراه باشید . برای کم کردن هزینه های سفر به دبی یکی از گزینه های مهم ، انتخاب هتل های ارزان می باشد که کمک شایانی به سرشکن کردن هزینه ها می کند.

هتل لاوندر دبی ( Lavender Hotel ): هتل لواندر تا فرودگاه دبی حدود 10 دقیقه فاصله دارد ، این هتل 3 ستاره که در مرکز شهر دبی واقع شده و دارای 117 اتاق مجهز به سیستم تهویه هوا ، تلویزیون کابلی و اتو می باشد و در همه اتاق ها بالکن وجود دارد ، لازم به ذکر است این هتل دسترسی خوبی به ایستگاه متروی الریگا دارد و از خدمات 24 ساعته این هتل می توانید استفاده کنید ۲۴ ساعته است و برای نگهداری چمدان‌‌ها انبار وجود دارد .

هتل های زنجیره ای  آی بی آ اس الرقه ( Hotel ibis Dubai Al Rigga ): این هتل که در منطقه الرقه دبی قرار دارد دارای 280 اتاق است و از امکاناتی مثل تهویه مطبوع و تلویزیون ماهواره ‌ای برخوردار است و دارای یک رستوران ۲۴ ساعته می باشد که تنوع غذایی بالایی دارد ، از این هتل تا متروی الرقه 5 دقیقه را است و از این جا به راحتی می توانید به نهر و استادیوم تنیس دبی برسید .

هتل سیتی استار دبی ( City Star Hotel): هتل سیتی استار هم هتلی 3 ستاره دردبی است که اتاق‌های بسیار راحت با طراحی مدرن دارد ، در این هتل ، صبحانه به صورت بوفه سرو می‌شود ولی برای ناهار و شام باید از رستوران‌ها و کافه ‌های اطراف هتل استفاده نمایید ، از هتل سیتی استار می توانید به راحتی به ایستگاه متروی صلاح الدین برسید.جهت اطلاعات بیشتر به صفحه ارزانترین هتل های دبی مراجعه شود .

آشتیانی بازدید : 21 سه شنبه 28 مرداد 1399 نظرات (0)

خرید ملک در دبی

خرید ملک در دبی نیازمند داشتن شرایط خاصی مانند سن و تحصیلات  و غیره نیست. کلیه اشخاص بالای 18 سال واجد شرایط خرید ملک در دبی هستند. خریداران به منظور گرفتن حق مالکیت مطلق املاک در برخی از نواحی خاص باید موافقت  و رضایت دولت حاکم را جلب کنند.

بنابراین در ابتدا، باید تصمیم بگیرید که کجا می خواهید زندگی کنید، چقدر توانایی مالی دارید و متراژ خانه براساس بودجه شما چقدر می تواند باشد. خانه باشد یا آپارتمان؟ تمام این مسایل به شرایط شخصی شما بستگی دارد. مجردید یا متاهل؟ آیا این احتمال وجود دارد که بخواهید بعد از ۳ یا ۵ سال دیگر جا به جا شوید؟

 اگر متاهل هستید، دارای فرزند هم هستید؟ اگر بچه دارید ، در کجا می خواهند تحصیلاتشان را ادامه دهند؟ عوامل دیگری نیز وجود دارد. مثل اینکه: آیا امنیت شغلی دارید؟ دیدگاه شما دربرابر شغل و یا سایر موقعیت هایتان چیست؟

 در نواحی که از قبل  در آنها رضایت و موافقت دولت حاکم جلب شده است هر شخص یا شرکت خارجی حق استفاده و تملک املاک را دارد. متقاضیان باید تمامی جوانب و هزینه های خرید ملک را در نظر بگیرند و تمکن مالی خود را بسنجند.

امکان اخذ وام مسکن برای خریداران خارجی وجود دارد و باعث آسودگی خیال خریداران و افزایش قدرت انتخاب آنها می شود. مدت زمان لازم جهت خرید ملک در دبی تا اخذ اقامت این کشور بین 5 تا 7 ماه می باشد.

خرید ملک در دبی و اقامت  در  دبی از این طریق

درمبحث خرید ملک دردبی و اقامت در دبی از این طریق ، ارزش ملک خریداری شده قابل اهمیت می باشد .

در خصوص املاکی که دارای چندین مالک می باشند میزان سهم هر یک از سهامداران باید حداقل یک میلیون درهم باشد. املاکی مورد خرید و فروش قرار می گیرند که پایان کار گرفته باشند.

 به عبارت بهتر با شرایط پیش فروش نمی توان در دبی ملک خریداری نمود. ملک مورد نظر نباید در رهن یا وثیقه هیچ ارگان، سازمان و یا نهادی باشد. با خرید ملک متقاضی می تواند برای خانواده خود نیز درخواست اقامت نماید. در دبی برای خریداران ملک دونوع ویزا صادر می شود که شامل اقامت 2 ساله و اقامت 6 ماهه با قابلیت چند بار ورود است.

ویزای 6 ماهه ای که به خریدار ملک داده می شود هر 6 ماه قابل تمدید است و البته قابلیت تبدیل به اقامت دائم را ندارد. خریداران می توانند پس از پایان هر دوره با ارائه کارت سلامت اقدام به تمدید مجوز اقامت کنند.

در صورت کسب ویزای 2 ساله فرد می تواند برای خود و اعضای خانواده اقامت دائم دبی را پس از گذشت 2 سال دریافت کند. در طول مدت 2 سال فرد نمی تواند اقدام به فعالیت های تجاری کند، اما پس از گذشت این مدت فرد می تواند در این شهر مشغول به کار شود.

نکات مهم در مورد بازار املاک دبی

در این بخش به نکات مهم  در مورد بازار املاک دبی اشاره می کنیم :

باعرضه املاک بیشتر در سال 2020 قیمت‌ها در این سال و سال 2021 کاهش چشمگیری پیدا می کند که این خبر خوبی برای مستأجران است. بازار مناسب برای مستأجران: صاحب‌خانه‌ها باید ملک را به خوبی حفظ کرده و برای مستأجران جذاب نگه دارند.

آشتیانی بازدید : 21 دوشنبه 27 مرداد 1399 نظرات (0)

آپارتمان های فول فرنیش

ممکن است تا به حال کلمه ی آپارتمان های فول فرنیش را شنیده باشید . این واژه به این معنی است که آپارتمان کاملا مبله و دارای تمامی وسایل مورد نیاز برای زندگی است.

شما کافی است یک چمدان لباس و مقداری خوراکی تهیه کرده و بدون دغدغه اسباب‎ زندگی عادی خود را آغاز کنید. اما در ایران تعداد خانه‌های کمی به صورت فول فرنیش در دسترس اکثریت جامعه هستند. فرنیش (Furnish) در لغت به معنی مبله یا مبلمان شده است.

آپارتمان های  فول فرنیش  اشاره به تجهیز کردن آن با سرویس کامل مبلمان و دیگر لوازم مورد نیاز زندگی است. فرنیش کردن یک خانه می‌تواند تنها برای یک بخش خانه مثل آشپزخانه یا اتاق پذیرایی باشد و هم می‌تواند کل خانه را پوشش دهد. هنگامی که فرنیش کردن خانه برای تمام بخش‌های آن صورت می‌گیرد به آن فول فرنیش (Full Furnish) گویند.

تکنیک آپارتمان های فول فرنیش

برای فول فرنیش کردن یک منزل قبل از هر چیز برنامه ریزی کنید. این برنامه ریزی برای بازه ای 7 تا 8 ساله است. از تکنیک آپارتمان های فول فرنیش استفاده کنید.

از تغییرات نهراسید، فراموش نکنید که مبلمان ها نقش بسیار مهمی در فول فرنیش کردن منازل بر عهده دارند. برای این کار عاقلانه تصمیم بگیرید.

می توانید سبک و طراحی مینمالیستی را گسترش دهید. در صورتی که از سبک مینیمال در فرنیش کردن منزل بهره بگیرید می توانید در هزینه ها صرفه جویی کنید.

استفاده از رنگ ها در طراحی داخلی یکی از رموز موفقیت محسوب می شود شما با استفاده از انواع رنگ ها در فرنیش کردن منزل به یک ترکیب و هارمونی مناسب همچنین ارزان قیمت دست پیدا کنید.

یکی از اشتباهاتی که افراد هنگام انجام این فرآیند مرتکب می شوند طراحی چند باره و مجدد دکوراسیون داخلی است. اگر قرار است در هزینه هایتان صرفه جویی کنید بهتر است ابتدا وسایل اصلی را تهیه کنید سپس به تهیه ی وسایل جانبی بپردازید. ممکن است پس از خریداری وسایل اصلی منزل شما برای وسایل دکوری و جانبی فضایی نداشته باشد. این راه حل به شما امکان می دهد تا هنگام فرنیش کردن منزل از شر خرج های اضافه رهایی پیدا کنید.

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 112
  • بازدید سال : 880
  • بازدید کلی : 2,416